marți, 18 iunie 2013

PEUGEOT FORCE 8 (1987)


(pentru vizualizarea pozelor la rezoluție întreagă dați click pe ele cu rotița mouse-lui)

O frumusețe pe care am cules-o oloagă, așteptînd cu resemnare o soartă incertă. Plină de cicatrici, cu imperfecțiuni congenitale, dar distinsă și strălucitoare.

O bicicletă din ultima perioadă a rezistenței în fața invaziei japoneze, una dintre ultimele biciclete europene nealtoite cu gene orientale.


 


 
 

 





 

 


















5 comentarii:

  1. Foarte eleganta si fina! Iar ghidolina este.......oriunde m-as uita, tot la ea imi fug ochii.
    Bravos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci, Sorin!

    Ghidolina e cea originală. Am păstrat toate piesele originale pe ea, chiar dacă sînt uzate (mai puțin butucul pedalier, schimbat cu unul cu rulmenți - originalul e la păstrare).

    Ba am și franțuzit-o mai mult, pentru că pedalele Lyotard i le-am pus eu (între paranteze fie spus, sînt groaznice, sînt mici și alunecoase), plus claxonul Peugeot.

    Păcat de maneta schimbătorului, că are carcasa spartă și lipsește din ea o bucată. Mie îmi place marcajul cursei manetei, cu broasca țestoasă spre pinionul mare și iepurele spre pinionul mic. Ca la o biclă de copii :))

    RăspundețiȘtergere
  3. E inca o demonstratie a ”teoriei” ca fabricantul Peugeot avea capacitatea si talentul de a face ca bicicletele ieftine din gama sa sa arate la fel de bine ca si cele scumpe.
    La prima vizionare am fost ”socat” ca e doar un cadru HLE, ma asteptam la ceva muuult mai nobil dupa prima impresie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai perfectă dreptate. Materialul nu e unul special, lucrătura este destul de neglijentă, însă i-au pus dropout-uri Simplex de calitate bună (lucru esențial d.p.d.v. tehnic), iar apariția-i este deosebită. Nu aș da-o pe nici o altă ciută din oțel cu pretenții. Bicicletele-s ca femeile, farmecul nu înseamnă neapărat perfecțiune :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti-am trimis un mesaj pe ciclism. E despre un anunt intersant.

    RăspundețiȘtergere