miercuri, 1 mai 2013

KALKHOFF AMATEUR 55 T (1981)


O bicicletă concepută de mama ei drept o bicicletă pentru călătorii, cu apărători de noroi, portbagaj, dinam și lumini, dar avînd o osatură de bicicletă de curse. O cursieră "îmbrăcată gros" ce aștepta să fie despuiată. Lucru remarcat și de proprietarul neamț, care a a dezbrăcat-o și, mai mult chiar, i-a tăiat brațul de dinam.

În plus, are o construcție cu totul specială, care din profil îi conferă o suplețe unică.

Modificările radicale pe care le-a suferit în cei peste de 30 de ani ai săi îi pun silueta în valoare așa cum merită și o fac mult superioară din punct de vedere tehnic față de perioada tinereții sale. Dar așa de suplă, de ușoară (doar 10.1 kg) și sprintenă, este bătrînă oare ? Eu îi prezic deja tinerețe fără bătrînețe.


  
  
  
   
  
   
  
 
  
  
  
  
  
 
 
 










Un comentariu:

  1. Am si eu una, nu stiu din ce an este, dar scrie pe ea Le Mans, are inclusiv placuta cu numele magazinului pentru care a fost fabricata, din Belgia.
    Foarte usoara, cu scaun de silicon, excveptionala. Acuma are unul din cauciucuri moale si nu m-am invrednicit sa o duc sa-l schimb.
    Nu am mai folosit-o de cativa ani si o sa o vand, desi mi-e draga.

    RăspundețiȘtergere